بازارسازی
بازارسازی

با آگاهی از وضعیت بازار و یافتن مناسبترین بخشهای ان با توجه به موقعیت و امکانات سازمانع مهمترین تلاش بازاریابان و مدیران ایجاد، افزایش و حفظ بازار است. بازارسازی یعنی نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی که آن را آمیخته بازاریابی می نامند. بازاریابان با بکارگیری درست و اصولی این عوامل می توانند در شرایط مختلف جایگاهی برای خود در بازار بوجود اورند و با سیاستها و برنامه های مناسب سهم بیشتری ا بازار را در اختیار بگیرند. بازارسازی یعنی ارایی محصولی مناسب به مشتری با قیمت مطلوب، در محل و زمان مورد نظر و دلخواه او و با استفاده از ابزار و روشهای تبلیغاتی و تشویقی و آگاه کننده.
http://bazarmanage.blogsky.com/1387/08/12/post-9
       + نوشته شده در یکشنبه ۵ تیر ۱۳۹۰ ساعت 19:55 توسط سعید بهزادی
        | 
       
   
 این وبلاگ جهت آماده سازی هر چه بهتر برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک راه اندازی شده است.
	  این وبلاگ جهت آماده سازی هر چه بهتر برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک راه اندازی شده است.